ONLINE STRATEGIE

Alvorens een strategie te ontwikkelend moet er moet er grondig onderzoek gedaan worden. Er wordt gestart met het inventariseren van uw doelgroep. Deze wordt geanalyseerd en aan de hand van een zoekwoordonderzoek wordt er gekeken waar de interesses en kenmerken van de doelgroep liggen. Het resultaat van deze eerste stap is dat je inzicht krijgt in de doelgroep en waar de doelgroep zich op welk moment bevindt.

DOELSTELLINGEN

De tweede stap is het opzetten van de online marketing strategie. Hierin wordt het DNA van de het bedrijf en de doelgroep besproken. Aan de hand hiervan worden doelstellingen geformuleerd die inzicht geven in het verloop van je strategie. Op welk moment kun je de doelgroep het best aanspreken en op welk moment koopt deze het meest. Als laatst worden de KPI’s voor jouw bedrijf bepaald.

ONLINE MARKETING MIX

De laatste stap is het bepalen van een online marketing mix. In deze stap worden er middelen gekozen die optimaal aansluiten op de doelgroep. Aan de hand van deze inzichten worden er touchpoints gedefinieerd waar, doormiddel van de strategie, op ingespeeld kan worden. Aan het eind van de rit krijg je een volledige campagne planning met middelen matrix, marketing agenda, mens/moment matrix.

CONTACTEER ONS

U hoort ons terug binnen de 24u





Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens door deze website.